„Neděláme kabelky, tvoříme poppetky”
Za značkou Patrick Poppet stojí designérka Lucie Kalousová. Od studií sportovního managementu jí osud zavál k eventům a PR pro nejhodnotnější, obzvláště technologické, značky světa. “Já jsem však byla stále silněji přitahována světem módy a umění, což vyústilo ve volnočasový projekt CzechFashionDesign.cz. Plna inspirace a potřeby vnitřní svobody jsem pak začala sama tvořit. Od toho už byl jen krůček k autorské značce Patrick Poppet, kterou jsem založila na mateřské dovolené. V současné době žiji jednou nohou v Praze a druhou v Lucemburku.”
“A proč právě název Patrick Poppet? Patrik je můj syn, díky kterému jsem začala tvořit, a „poppet“ znamená něco jako „zlatíčko, brouček“.
Značka prémiových poppetek (kabelek) a doplňků Patrick Poppet vznikla na podzim roku 2017. Tehdy to byla ještě myšlenka, sen. Ten začal dostávat skutečné obrysy v průběhu roku 2018, kdy došlo k registraci ochranné známky. Následoval zdlouhavý proces vývoje prototypů a ladění těch nejmenších detailů, aby v září 2019 mohla být na trhu uvedena první autorská kolekce s názvem Black Diamond Collection.
Inspirací k vytvoření první autorské kolekce s názvem Black Diamond Collection se stal černý diamant a jeho dokonalé tvary. „Na černém diamantu, který se mi stal inspirací pro tuto kolekci, mě fascinuje jeho tajemná barva, přitažlivá krása a dokonalé, vybroušené tvary, které jsem se snažila do poppetek promítnout. Vysoká kvalita je rovněž atribut, na který dbám i ve své tvorbě,“ říká Lucie Kalousová, designérka značky Patrick Poppet, jejímž sloganem se stalo „Neděláme kabelky, tvoříme poppetky“.
V aktuální kolekci najdete středně velkou poppetku přes rameno / do ruky Joy, velkou unisex poppetku Hope, psaníčko Desiree a klíčenku nebo chcete-li přívěsek na poppetku Glory. Poppetky jsou provedeny v kombinaci hladké usně a usně s chlupem v černé barvě a doplňují je zlaté komponenty a zlatá podšívka s logy.
V limitovaném počtu 50 kusů vznikla splétaná poppetka Patricie, základní kousek, který dotváří celou kolekci.
Značka Patrick Poppet pracuje jen s těmi nejkvalitnějšími usněmi lokální produkce, využívá také prvotřídní usně a komponenty z Itálie, přičemž všechny usně pocházejí z hospodářských zvířat. Kůže tedy nikdy nebyla primární surovinou, pro niž byla zvířata poražena.
Čisté geometrické tvary poppetek navíc zamezují plýtvání usněmi a vedou k redukci odpadu. Značka Patrick Poppet ve svém logu nese jméno hlavního města Prahy, protože je hrdá na svůj původ. Dalším poznávacím znamením je na zakázku zhotovená podšívka potištěná logy a stylové balení produktů.