Možnosti platby
Na MOLO7 si můžete vybrat z několika způsobů platby:
Jak funguje dobírka?
Jednoduše! Produkt si objednáte a zaplatíte za něj až v momentě, kdy vám ho kurýr doručí.
Mohu si nechat upravit produkt na míru?
U produktů, které mají v nabídce rozměrů možnost „na míru”, stačí vaše míry jednoduše doplnit do objednávky. V případě, že designér nemá v nabídce možnost “na míru”, můžete zadat dotaz (“Máte nějaký dotaz”) v detailu produktu, o který máte zájem a my vám odpovíme.
Musím se registrovat, abych mohl/a nakupovat na MOLO7?
Nemusíte, nakupovat můžete i bez registrace. Registrovaní zákazníci ale mají výhodu 100 Kč slevy na první nákup.
Kolik zaplatím za poštovné?
Dopravu zajišťujeme prostřednictvím společnosti GLS a stojí 109 Kč. U objednávek nad 3000 Kč je doprava zdarma.
Zasílá MOLO7 zboží na Slovensko?
Ano, posíláme i na Slovensko. Platby ze Slovenska jsou ale možné pouze prostřednictvím platební karty.
Má MOLO7 kamennou prodejnu?
Prozatím ještě žádná neexistuje, ale hned, jak se někde objeví, rozhlásíme to na všechny strany.
VYTVOŘIL/A JSEM OBJEDNÁVKU – CO TEĎ?
V závislosti na způsobu platby, kterou jste zvolil/a, budete po kliknutí na tlačítko ZAPLATIT přesměrovaný/á do příslušné platební brány s informacemi k platbě. (Neplatí u dobírky.) POZOR! V případě platby přes elektronické bankovnictví nebo běžným bankovním převodem se objednávka v sekci Moje nákupy zobrazí až po přijetí platby.
Jak mi bude objednaný produkt doručený?
Pozor! Kurýr vám balík automaticky poveze na adresu, kterou jste uvedl/a v registraci. Pokud chcete, aby vám ho doručit jinam, nezapomeňte adresu v objednávce přepsat. Veškeré informace o uskutečněné koupi můžete sledovat v sekci Moje nákupy.
Za jakou dobu mi dorazí objednaný produkt?
U každého detailu produktu je uvedena skladová dostupnost. Pokud je produkt skladem, bude expedován během následujících 3 pracovních dní. V každém případě můžete sledovat stav své zásilky.
Mohu produkt vrátit?
Nesedí vám produkt tak, jak jste si mysleli? Škoda, ale nezoufejte! Stačí nám napsat na info@molo7.cz, následně vás budeme informovat, kam balíček odeslat. Ale nezapomeňte, že na vrácení máte 14 dnů od obdržení a produkt musí být v bezvadném stavu a hlavně nenošený. Do balíčku nezapomeňte přibalit všechny náležitosti, které jste obdržel/a. Jakmile designér překontroluje vrácený produkt, bude vám zaslána platba zpět na váš účet.
Jak mohu produkt reklamovat?
Napište nám na info@molo7.cz a my vás následně budeme informovat, na jakou adresu balíček s produktem zaslat. Jakmile designér reklamovaný produkt prohlédne, domluví se s vámi na způsobu vyřízení reklamace (opravou, výměnou, nebo vrácením peněz). Produkt můžete reklamovat po dobu 24 měsíců od jeho pořízení.
Jak se můžu stát prodejcem na MOLO7?
V případě, že máte zájem se stát jedním z prodejců na MOLO7 a myslíte si, že by vaše produkty zapadly do našeho konceptu, napište nám info@molo7.cz.
Zaregistruj se k odběru Newsletteru získej slevu na
první nákup