překvápko od alexandra wanga

někdy na začátku července se stránkách harper's bazaar (dotkom edice) objevila zkazka o supertajným eventu chystaným značkou alexander wang pro svoje fanoušky. pár vyvolených obdrželo od píáristů teamu wang obdobnej mejl jako redakce hb, někdo se o akci dozvěděl prostřednictvím guerilla marketingu (po ulicích new yorku chodili tajpci s informačníma poutačema ne nepodobnýma těm na 'nejlepší pizzu v ny' a podobně).

o co přesně se jedná se přitom návštěvníci měli dozvědět až přímo na místě. respektive, prvních sto zájemců čekajících v několikahodinový frontě. alexander wang promítaný na obří plátno odhalil, že tady se bude jednat o akci hadříky zadara. nebo chcete-li - giveaway ve stylu 'poberte, co můžete'.

kočky vždycky se zježenýma chlupama na hřbetě poslouchají historky o ranních frontách a tlačence v praze při uvedení speciálních kolekcí x designér ♥ y módní řetězec do prodeje, ale na to, co se dělo při spešl eventu připraveným teamem módního návrháře alexandera wanga, stačí tak leda kočičí vize o konci světa. scénáristi zombie apokalypsy by klidně mohli nechat inspirovat pro popis nějakýho toho rabování supermarketů hladovými přeživšími bojujícími o život. kde se ovšem bere srovnatelná naléhavost chování u módychtivých fešnistů? je vidina ukořistit něco zadáčo (takže jaksi nijak ekonomicky nepřispět na koloběh vynaložený práce) stejná jako pro hladovějící pořádně se najíst? je ironický střílet si z lidský hrabivosti prostřednictvím reklamního videa?

kočkám stejně nejvíc vrtá hlavou to, jestli se alexander wang pokusil o zpodobnění fešnistickýho nebíčka, nebo o vyvolání seriózní diskuze o fešn bizu, nesmyslnosti trendů a ikon. možná má ale jenom morbidní smysl pro humor a rád se baví na cizí účet (ostatně pro režii videa si vybral darrena steina, proslavenýho komedií jawbreaker). nebo to třeba byla jenom nějaká supertajná univerzitní sociologická studie... marketéři se každopádně shodujou na tom, že takhle geniální marketingovej virál jen tak někdo nemá. my radši, co se virálních videí týče, nějaký s kočkama...



Komentáře

i
×

Víc než jen nákupní galerie

MOLO7 je komunitní prodejní galerie podporující to nejlepší, co se urodí pod rukama módních
designerů. Nabízí alternativu k běžným konfekcím, snaží se bořit anonymní fashion svět a
nechává nahlédnout tvůrcům pod pokličku. Naší touhou a snahou je, aby originální tvorba nezapadla
pod masově nabízenou produkcí. Společným úsilím s designery se podílíme na následování tradice
módního návrhářství. Potkat zde můžete jména působící na této scéně dlouho, ale i ta,
která nejsou příliš známá, a kterým MOLO7 dává šanci prosadit se. A to nás velmi těší!

Napsali o nás

  • Kvalita a originalita

    MOLO7 miluje módu. A když říkáme móda, nemyslíme napodobeniny z tržnice ani nekvalitní konfekci. Baví nás kousky, které jsou tak trochu umělecké dílo, přesto příjemné, pohodlné a skvěle nositelné.

  • Designéři

    Potkat zde můžete jména působící na této scéně dlouho, ale i ta, která nejsou příliš známá, a kterým MOLO7 dává šanci prosadit se. A to nás velmi těší!