Značka Patrick Poppet a její poppetky

„Neděláme kabelky, tvoříme poppetky"

Za značkou Patrick Poppet stojí designérka Lucie Kalousová. Od studií sportovního managementu jí osud zavál k eventům a PR pro nejhodnotnější, obzvláště technologické, značky světa. "Já jsem však byla stále silněji přitahována světem módy a umění, což vyústilo ve volnočasový projekt CzechFashionDesign.cz. Plna inspirace a potřeby vnitřní svobody jsem pak začala sama tvořit. Od toho už byl jen krůček k autorské značce Patrick Poppet, kterou jsem založila na mateřské dovolené. V současné době žiji jednou nohou v Praze a druhou v Lucemburku."

"A proč právě název Patrick Poppet? Patrik je můj syn, díky kterému jsem začala tvořit, a „poppet“ znamená něco jako „zlatíčko, brouček“.

Značka prémiových poppetek (kabelek) a doplňků Patrick Poppet vznikla na podzim roku 2017. Tehdy to byla ještě myšlenka, sen. Ten začal dostávat skutečné obrysy v průběhu roku 2018, kdy došlo k registraci ochranné známky. Následoval zdlouhavý proces vývoje prototypů a ladění těch nejmenších detailů, aby v září 2019 mohla být na trhu uvedena první autorská kolekce s názvem Black Diamond Collection.

Inspirací k vytvoření první autorské kolekce s názvem Black Diamond Collection se stal černý diamant a jeho dokonalé tvary. „Na černém diamantu, který se mi stal inspirací pro tuto kolekci, mě fascinuje jeho tajemná barva, přitažlivá krása a dokonalé, vybroušené tvary, které jsem se snažila do poppetek promítnout. Vysoká kvalita je rovněž atribut, na který dbám i ve své tvorbě,“ říká Lucie Kalousová, designérka značky Patrick Poppet, jejímž sloganem se stalo „Neděláme kabelky, tvoříme poppetky“.

V aktuální kolekci najdete středně velkou poppetku přes rameno / do ruky Joy, velkou unisex poppetku Hope, psaníčko Desiree a klíčenku nebo chcete-li přívěsek na poppetku Glory. Poppetky jsou provedeny v kombinaci hladké usně a usně s chlupem v černé barvě a doplňují je zlaté komponenty a zlatá podšívka s logy.

V limitovaném počtu 50 kusů vznikla splétaná poppetka Patricie, základní kousek, který dotváří celou kolekci.

Značka Patrick Poppet pracuje jen s těmi nejkvalitnějšími usněmi lokální produkce, využívá také prvotřídní usně a komponenty z Itálie, přičemž všechny usně pocházejí z hospodářských zvířat. Kůže tedy nikdy nebyla primární surovinou, pro niž byla zvířata poražena.

Čisté geometrické tvary poppetek navíc zamezují plýtvání usněmi a vedou k redukci odpadu. Značka Patrick Poppet ve svém logu nese jméno hlavního města Prahy, protože je hrdá na svůj původ. Dalším poznávacím znamením je na zakázku zhotovená podšívka potištěná logy a stylové balení produktů.




Komentáře

i
×

Víc než jen nákupní galerie

MOLO7 je komunitní prodejní galerie podporující to nejlepší, co se urodí pod rukama módních
designerů. Nabízí alternativu k běžným konfekcím, snaží se bořit anonymní fashion svět a
nechává nahlédnout tvůrcům pod pokličku. Naší touhou a snahou je, aby originální tvorba nezapadla
pod masově nabízenou produkcí. Společným úsilím s designery se podílíme na následování tradice
módního návrhářství. Potkat zde můžete jména působící na této scéně dlouho, ale i ta,
která nejsou příliš známá, a kterým MOLO7 dává šanci prosadit se. A to nás velmi těší!

Napsali o nás

  • Kvalita a originalita

    MOLO7 miluje módu. A když říkáme móda, nemyslíme napodobeniny z tržnice ani nekvalitní konfekci. Baví nás kousky, které jsou tak trochu umělecké dílo, přesto příjemné, pohodlné a skvěle nositelné.

  • Designéři

    Potkat zde můžete jména působící na této scéně dlouho, ale i ta, která nejsou příliš známá, a kterým MOLO7 dává šanci prosadit se. A to nás velmi těší!