U produktů, které mají v nabídce rozměrů možnost „na míru“, stačí vaše míry jednoduše doplnit do objednávky. V případě, že designér nemá v nabídce možnost na míru, můžete ho kontaktovat zprávou na MOLO7 a domluvit se s ním, zda je úprava možná. Designéra můžete kontaktovat buď přímo v jeho profilu, nebo v detailu produktu, o který máte zájem.
Nemůžeme se dočkat, až otevřeme první kamennou prodejnu MOLO7. Prozatím ještě žádná neexistuje, ale hned, jak se někde objeví, rozhlásíme to na všechny strany.
V závislosti na způsobu platby, kterou jste zvolil/a budete po kliknutí na tlačítko ZAPLATIT přesměrovaný/á do příslušné platební brány s informacemi k platbě. (Neplatí u dobírky.)
POZOR! V případě platby přes elektronické bankovnictví nebo běžným bankovním převodem se objednávka v sekci Moje nákupy zobrazí až po přijetí platby.
V závislosti na dostupnosti produktu si designér objednává kurýra od našeho dopravce DPD, který k němu přijde vyzvednout balíček
Vám posíláme info na E-mail s datem doručení objednávky
Kurýr vyzvedne balíček u designéra a na druhý pracovní den vám ho doručí
Den před doručením vám z DPD přijde info E-mail a SMS
V den doručení vám opět přijde info E-mail a SMS. Tentokrát v ní bude upřesněná doba doručení a kontakt na kurýra
Pokud jste vybral/a platbu na dobírku, tak si nezapomeňte připravit hotovost pro kurýra
Pozor! Kurýr vám balík automaticky poveze na adresu, kterou jste uvedl/a v registraci. Pokud chceš, aby vám ho doručil k babičce na venkov nebo třeba do lázní, nezapomeňte adresu v objednávce přepsat. Veškeré informace o uskutečněné koupi můžete sledovat v sekci Moje nákupy.
U každého detailu produktu je uvedena skladová dostupnost. Pokud je produkt skladem, bude expedován během následujících 3 pracovních dní. V každém případě vás budeme informovat o přesném datu doručení a pak už se můžete začít těšit na balíček.
Nesedí vám produkt tak, jak jste si mysleli? Škoda, ale nezoufejte! Stačí nám napsat na info@molo7.cz, následně vás budeme informovat, kam balíček odeslat. Ale nezapomeňte, že na vrácení máte 14 dnů od obdržení a produkt musí být v bezvadném stavu a hlavně nenošený. Do balíčku nezapomeňte přibalit všechny náležitosti, které jste obdržel/a. Jakmile designér překontroluje vrácený produkt, bude vám vrácena platba.
Napište nám na info@molo7.cz a my vás následně budeme informovat, na jakou adresu balíček s produktem zaslat. Jakmile designér reklamovaný produkt prohlédne, domluví se s vámi na způsobu vyřízení reklamace (opravou, výměnou, nebo vrácením peněz). Produkt můžete reklamovat po dobu 24 měsíců od jeho pořízení.
MOLO7 je komunitní prodejní galerie podporující to nejlepší, co se urodí pod rukama módních
designerů. Nabízí alternativu k běžným konfekcím, snaží se bořit anonymní fashion svět a
nechává nahlédnout tvůrcům pod pokličku. Naší touhou a snahou je, aby originální tvorba nezapadla
pod masově nabízenou produkcí. Společným úsilím s designery se podílíme na následování tradice
módního návrhářství. Potkat zde můžete jména působící na této scéně dlouho, ale i ta,
která nejsou příliš známá, a kterým MOLO7 dává šanci prosadit se. A to nás velmi těší!
Napsali o nás
Kvalita a originalita
MOLO7 miluje módu. A když říkáme móda, nemyslíme napodobeniny z tržnice ani nekvalitní konfekci. Baví nás kousky, které jsou tak trochu umělecké dílo, přesto příjemné, pohodlné a skvěle nositelné.
Designéři
Potkat zde můžete jména působící na této scéně dlouho, ale i ta, která nejsou příliš známá, a kterým MOLO7 dává šanci prosadit se. A to nás velmi těší!